Kwibuss Update — September 2022
Soms is iets gewoon stuk en moet ‘t gerepareerd worden. Vaak komen we daar zelf achter, maar af en toe krijgen we ook een tip van een klant. Dat vinden we fijn, want zo maken we samen Kwibuss steeds beter. Hieronder vind je het overzicht van de reparaties & verbeteringen van deze maand.
Hopelijk heb je een mooie zomer achter de rug. ☀️ Wij waren voor het eerst met een camper onderweg en vonden het een heel fijne nieuwe manier om op ontdekkingsreis te gaan.
Ondertussen kreeg Kwibuss een grote update!
Er is namelijk een nieuwe manier om samen documenten te beheren. Verder laat ik je graag zien hoe je in Meldpunt formulieren afstemt op jullie werkwijze. Ben je benieuwd? Lees verder!
Leestijd: ongeveer 2 minuten
✨ Nieuw! Documenten evalueren met proceseigenaren
Krijg je elke maand herinneringen voor documenten waarvoor je helemaal niet verantwoordelijk bent? Vanaf nu is het mogelijk om documenten te koppelen aan de verantwoordelijke personen. Zo weet jij precies welke documenten jij moet evalueren — met persoonlijke maandelijkse herinneringen.
In de Bieb vind je een handig totaaloverzicht van alle documenten waarvoor jij verantwoordelijk bent.
Je richt het in met Proceseigenaren
📸 Krijg sneller inzicht met nieuwe soorten vragen
Een vraag die ik vaak kreeg: kunnen we andere soorten vragen toevoegen aan een formulier? Vanaf nu kan dat. Voor meer flexibiliteit bij het maken van formulieren introduceren we:
- Foto. De mogelijkheid om een foto toe te voegen, bijvoorbeeld bij het doorgeven van een klus.
- Open vraag. Als er een langere toelichting nodig is.
- Twee typen meerkeuzevragen, met één of meer antwoordmogelijkheden.
Vragen toevoegen, zo werkt het
👀 Wat kun je ook alweer met Meldpunt?
Heel simpel: digitaal formulieren invullen. Registreer bijvoorbeeld ongevallen, klachten of klussen. Krijg direct inzicht in de stand van zaken op alle locaties en groepen.
Op onze website kun je meer lezen over Meldpunt.
🛠 Reparaties & kleine verbeteringen
Last but not least, soms is iets gewoon stuk en moet ‘t gerepareerd worden. Vaak komen we daar zelf achter en af en toe krijgen we een tip van een klant. Dat vinden we heel fijn, want zo maken we samen Kwibuss steeds beter.
Mail je ons als je iets tegenkomt?
Dit hebben we deze maand aangepakt:
- 🪄Verbetering: het icoontje met notificaties is opgenomen in het hoofdmenu
- 🛠 Reparatie: door een fout was de pagina voor een nieuw document toegankelijk geworden voor iedereen. Die is nu alleen bereikbaar gemaakt voor biebbeheerders.
- … check hier de hele lijst met reparaties & verbeteringen.
We helpen je graag
Heb je een vraag of opmerking? Je kunt ons bereiken via de pop-up rechtsonder in Kwibuss. Of door ons te mailen op help@kwibuss.nl.